Μοτοσυκλέτα
Ε, να μη λέμε πάλι τα ίδια… Ξέρετε γιατί επέλεξα για τρίτη φορά το Honda XR 250 S! Αν δεν ξέρετε, διαβάστε τα προηγούμενα. Βέβαια, αυτά τα μοντέλα είναι πλέον 25 ετών, οπότε γίνεται όλο και πιο δύσκολη η ανακατασκευή τους. Τα XR 250 που κυκλοφορούν είναι συχνά σε άθλια κατάσταση και τ’ ανταλλακτικά αρχίζουν να γίνονται δυσεύρετα. Ευτυχώς, με τους κατάλληλους συνεργάτες, έγινε σωστή δουλειά! Το εργαστήριο της Why Not Cycles ανακατασκεύασε το σκουριασμένο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, το ενίσχυσε και το τροποποίησε με πατέντες, που το κάνουν καλύτερο από κάθε άλλο XR που είχα! Η 3P Racing έχει μια απίστευτη γκάμα ανταλλακτικών ακόμη και για το XR, ενώ η Honda Δαβανόπουλος μας προμήθευσε με τα γνήσια ανταλλακτικά που χρειαστήκαμε. Η eXTra Products ανέλαβε γι’ άλλη μια φορά τις ταλαιπωρημένες αναρτήσεις και τα αναλώσιμα του XR, ενώ το μηχανουργείο του Κουρνούτη στη Λάρισα ανέλαβε το ρεκτιφιέ. Για τις μηχανολογικές εργασίες εμπιστευτήκαμε τα έμπειρα χέρια του Δημήτρη Κατηγιάννη στο συνεργείο NRG Motoaction.
Χαρακτηριστικά
Honda XR 250 S (MD30)
Κινητήρας: 250 κ. εκ., μονοκύλινδρος, αερόψυκτος
Εκκίνηση: μίζα & μανιβέλα
Έτος κατασκευής: 1995
Χιλιόμετρα πριν το ταξίδι: Άγνωστο
Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε τη διαδικασία της ανακατασκευής του Κακτάκη!