Βανάκι
Η Αγγελική, καθώς δεν έχει εμπειρία από μοτοσυκλέτες και από νεαρή ονειρευόταν road trips με βανάκι, αποφάσισε να ταξιδέψει μ’ ένα Toyota Hiace 4×4. Η επιλογή έγινε, γιατί όπως θα ‘χετε καταλάβει, μόνο με γιαπωνέζικα και κορεάτικα οχήματα δέχομαι ν’ ασχοληθώ (λόγω αξιοπιστίας). Χρειαζόμαστε ένα βανάκι με κατ’ επιλογή τετρακίνηση και αργό διαφορικό, ώστε να είναι αρκετά άξιο σε εκτός δρόμου διαδρομές. Τα Toyota Hiace με αυτά τα χαρακτηριστικά σπανίζουν… Βρήκαμε στην Ελλάδα ένα μοντέλο του 1989, που είναι ακριβώς όπως το χρειαζόμαστε!
Αυτό το βανάκι, ο Δον Ρούφος, όπως τον ονομάσαμε, θα είναι το σπίτι μας όλα αυτά τα χρόνια! Μετατρέψαμε, λοιπόν, το βανάκι σ’ ένα αυτόνομο αυτοκινούμενο. Το εξοπλίσαμε με όλες τις ανέσεις, για να κοιμόμαστε σε αυτό, να μαγειρεύουμε, να λουζόμαστε και να έχουμε άπλετη ηλεκτρική ενέργεια, ώστε να είμαστε αυτάρκεις διά παντός! Μάλιστα, έχει σχεδιαστεί ώστε να δέχεται στα σπλάχνα του τη μοτοσυκλέτα, όταν αυτό χρειάζεται, αλλά και όλο τον εξοπλισμό για το συναρπαστικό Action Traveling που κάνουμε στην αμερικανική ήπειρο: αλεξίπτωτα πλαγιάς (παραπέντε), καγιάκ, πεζοπορικό εξοπλισμό και άλλα!
Τελικά, η διαδικασία της ανακατασκευής μας πήρε τρία χρόνια, αφού αποδείχτηκε ότι το αυτοκίνητο χρειαζόταν πολύ δουλειά για βασικά θέματα, όπως η στεγανοποίηση, τα ηλεκτρικά του και τα μηχανολογικά του. Τους χειμώνες εργαζόμασταν εμείς προσωπικά στο βανάκι, ενώ τον άλλο μισό χρόνο, όταν εμείς εργαζόμασταν στα ιστιοφόρα, το βανάκι επισκεπτόταν τα συνεργεία. Το συνεργείο του Χατζηασλάνη, στις Σέρρες, ανέλαβε το μηχανολογικό κομμάτι, ο Στέλιος Μελεμενίδης τις λαμαρινοδουλειές, ο φίλος μας ο Γιώργος τη σχάρα, την τέντα και άλλες σιδηροκατασκευές, η Carner τα αξεσουάρ, οι Υιοί Στεργίου Νταλού Ο.Ε. τα ζαντολάστιχα, ο Θεσμός την ασφάλιση και η MB Safety & Print το ντύσιμο με τ’ αυτοκόλλητα.
Χαρακτηριστικά
Toyota Hiace (LH118L)
Κινητήρας: 2.400 κ. εκ., ατμοσφαιρικός
Καύσιμο: Πετρέλαιο
Έτος κατασκευής: 1989
Χιλιόμετρα πριν το ταξίδι: Άγνωστο
Μήκος καρότσας: 287 εκ.
Πλάτος καρότσας: 154 εκ. (μέγιστο)
Ύψος καρότσας: 132 εκ.
Αυτό είναι το βίντεο όπου παρουσιάζουμε την ανακατασκευή και μετατροπή του Δον Ρούφου: