Automatic translation
SpanishPortugueseFrenchGermanItalianRussian
Supporters

Motoraid

 

Mosko Moto

 

3P Racing

 

Moto Market

 

Niviuk

 

Photoagora

 

Davanopoulos

 

eXTra Products

 

Carner

 

Θεσμός

 

MB safety & print

 

Hatziaslanis Service

 

Melemenidis Body Works

 

NRG Motoaction

 

Ρεκτιφιέ Κουρνούτης

 

moto-parts.gr

 

Gavrilos Koutsolikakis Tyres

 

Ntalos Tyres

 

PlanetSim

 

Busy Unicorns

 

Ω2

 

Ela Afrika

 

Why Not Cycles

Βανάκι

Η Αγγελική, καθώς δεν έχει εμπειρία από μοτοσυκλέτες και από νεαρή ονειρευόταν road trips με βανάκι, αποφάσισε να ταξιδέψει μ’ ένα Toyota Hiace 4×4. Η επιλογή έγινε, γιατί όπως θα ‘χετε καταλάβει, μόνο με γιαπωνέζικα και κορεάτικα οχήματα δέχομαι ν’ ασχοληθώ (λόγω αξιοπιστίας). Χρειαζόμαστε ένα βανάκι με κατ’ επιλογή τετρακίνηση και αργό διαφορικό, ώστε να είναι αρκετά άξιο σε εκτός δρόμου διαδρομές. Τα Toyota Hiace με αυτά τα χαρακτηριστικά σπανίζουν… Βρήκαμε στην Ελλάδα ένα μοντέλο του 1989, που είναι ακριβώς όπως το χρειαζόμαστε!

Αυτό το βανάκι, ο Δον Ρούφος, όπως τον ονομάσαμε, θα είναι το σπίτι μας όλα αυτά τα χρόνια! Μετατρέψαμε, λοιπόν, το βανάκι σ’ ένα αυτόνομο αυτοκινούμενο. Το εξοπλίσαμε με όλες τις ανέσεις, για να κοιμόμαστε σε αυτό, να μαγειρεύουμε, να λουζόμαστε και να έχουμε άπλετη ηλεκτρική ενέργεια, ώστε να είμαστε αυτάρκεις διά παντός! Μάλιστα, έχει σχεδιαστεί ώστε να δέχεται στα σπλάχνα του τη μοτοσυκλέτα, όταν αυτό χρειάζεται, αλλά και όλο τον εξοπλισμό για το συναρπαστικό Action Traveling που κάνουμε στην αμερικανική ήπειρο: αλεξίπτωτα πλαγιάς (παραπέντε), καγιάκ, πεζοπορικό εξοπλισμό και άλλα!

Τελικά, η διαδικασία της ανακατασκευής μας πήρε τρία χρόνια, αφού αποδείχτηκε ότι το αυτοκίνητο χρειαζόταν πολύ δουλειά για βασικά θέματα, όπως η στεγανοποίηση, τα ηλεκτρικά του και τα μηχανολογικά του. Τους χειμώνες εργαζόμασταν εμείς προσωπικά στο βανάκι, ενώ τον άλλο μισό χρόνο, όταν εμείς εργαζόμασταν στα ιστιοφόρα, το βανάκι επισκεπτόταν τα συνεργεία. Το συνεργείο του Χατζηασλάνη, στις Σέρρες, ανέλαβε το μηχανολογικό κομμάτι, ο Στέλιος Μελεμενίδης τις λαμαρινοδουλειές, ο φίλος μας ο Γιώργος τη σχάρα, την τέντα και άλλες σιδηροκατασκευές, η Carner τα αξεσουάρ, οι Υιοί Στεργίου Νταλού Ο.Ε. τα ζαντολάστιχα, ο Θεσμός την ασφάλιση και η MB Safety & Print το ντύσιμο με τ’ αυτοκόλλητα.

 

Χαρακτηριστικά

Toyota Hiace (LH118L)

Κινητήρας: 2.400 κ. εκ., ατμοσφαιρικός

Καύσιμο: Πετρέλαιο

Έτος κατασκευής: 1989

Χιλιόμετρα πριν το ταξίδι: Άγνωστο

Μήκος καρότσας: 287 εκ.

Πλάτος καρότσας: 154 εκ. (μέγιστο)

Ύψος καρότσας: 132 εκ.

 

Βανάκι

Πριν…


 
Βανάκι

Μετά!


 

Αυτό είναι το βίντεο όπου παρουσιάζουμε την ανακατασκευή και μετατροπή του Δον Ρούφου:


 

PayPal
Supporting our project!

Fuel us!

We’re on the road
Τα βιβλία μου

Το βιβλίο μου σχετικά με το ταξίδι μου στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή!

 

Ταξιδεύω άρα υπάρχω

Ταξιδεύω άρα υπάρχω   Facebook

Newsletters
Loading...Loading...


TED Talks

Η ομιλία μου στο TEDx Komotini

TEDx
Interview

Ντοκιμαντέρ σχετικά με το greece2india

Asia
Awarded by
Jupiter's Traveller
Social media
Instagram   Instagram   Instagram